Skip navigation

Reflexió sobre l’actitud

valoració de la feina feta (ho he fet tot….. no he fet res..)

Ho he fet tot

valoració de l’actitud a classe (estic atent, participo activament, no m’interessa el que es fa)

participo activament

ortografia (faig més, igual o menys faltes)

menys faltes

El meu aprenentatge ( He après tot el que s’ha explicat… no he entès res…)

He après tot el qu s’ha explicat

Relació amb companyes i companys de classe i amb el professorat

La relació amb el companys és molt bona

Reflexions sobre les notes (especifica les notes de cada apartat)

dictats: Las  nortes dels dictasts son  bones  casi sempre trec un 5 sobre 5

redaccions: No es la meva expesialitat

exercicis:  Jo  creec que són bones

activitats orals: No e fet niguna

proves:  Les notes solen  ser  7-8

En funció de les notes que tens i dels criteris d’avaluació explica raonadament quina nota creus que et mereixes.

M’he guanyat un notable

Altres consideracions

Quines coses faig bé i en quines coses puc millorar

Jo faig bé  els dictats  i els exercicis  pero puc millorar els examens

Quines coses m’agraden del funcionament de la classe i quines no

M’agrade  que la profe és molt extricta  que cuan s’enfada amb algu les culpes són per nosaltre

Propostes per al proper trimestre

Continuar com aquest trimestre

Deixa un comentari

